4BBB seniors gesponsord door Golf By Ratio op 20 mei.
Wie dit voorjaar mag klagen, zijn alleen de boeren en misschien ook onze greenkeepers.
Maar wij klagen niet.
Ok , de fairways zijn wat dor,maar dat is een groot voordeel want dan blijft de bal maar rollen…. 😃😃
Maar de greens zijn super, wie had dat een tijd geleden gedacht.
We speelden 4BBB in één reeks.
Iedere speler behield zijn strokes….
De resultaten : verbluffend.
Als je dacht met 40 ptn een kans te maken om bij de eerste 3 te zijn ? Vergeet het.
Hoofdsponsor Golf by Ratio was vertegenwoordigd door Marc en Marianne.
In hun kielzog maar zeker fijn: broeken Meyer.
Bij het invullen van een formulier bij binnenkomst ontvingen we een goodiebag en konden we een aanwezigheidsprijs winnen: een prachtige polo van Meyer en Becky was de gelukkige.
Heb ik alles verteld ? Waarschijnlijk niet.
Maar foto's zeggen veel.
Thx sponsors
Thx Robert, Betty en Krista
Thx Sylvia voor de alweer prachtige foto's .
De winnaars
Het eerste team mag de kwartfinale spelen op Keerbergen.
1e Annemarie Seeuws en Leonie Roa-Matos 49
2e Bruno Deckers en Nicky Vanderlinden 46
3e Martine Willemen en Yolande Gilbert 46
10e Staf Vermeylen en Coletje De Bruyn 43
20e Ellen Veenstra en Nele Vanneste 40
En voorlaatste ….
Minnie Boey en Mo Matala ??????
En dan waren er nog de wekelijkse nevenprijzen met 1 extra op hole 11
Hole1 :bakkerij Wouters
Chris de Paep en Rik Mampaey
Hole 2 :beenhouwerij Gijsels
Mia Van Bechkoven en Bruno Deckers
Hole 7 : Crazy Chicken
Dominique Van Dinter en Ludo De Meyer
Hole 11 een doos ballen
Chris Bulens.
Er was ook een wild card voor de reis…even een black out maar wie dat was ,vind je misschien terug op de sfeervolle foto's van Sylvia.
Tot de volgende fijne golfdag
AB