De senioren speelden tijdens de maand april hun jaarlijks eclectic tornooi .
Wat houdt dat in : de beste score op elke hole van de 3 wedstrijden bepaalt de einduitslag.
De 3 specifieke dinsdagen waren zonovergoten( heeft Robert een deal met de weergoden?😊😊).
Weer een leuk extraatje: de teegift was een “win for life”biljet…zo jammer dat ik er niet bij was. Maar de aanwezige seniors waren zeker enthousiast.
Ik heb geen gejuig tot op ‘t Zuid gehoord, jammer, dus geen nieuwe miljonairs ( bij mijn weten toch 😜).
De prijzentafel was weer top !! En natuurlijk een gemeend “dank je wel “ aan de sponsors van de nevenprijzen en birdie balletjes .
Bakkerij Wouters , slagerij Gysels, Cuisine Coline en BMW Meeusen .
Winnaars brut
Dominique Van Dinter 31 en Luc Breugelmans 34
Dames reeks 2
Dubbeldam Mia 53
Van Winckel Krista 51
Dillien Monique 50
Rynders Rita 50
Dames reeks 1
Talboom Sylvia 51
Rao-Matos Leoni 49
Van Dinter Dominique 47
Van Beckhoven Ingrid 45
Vets Vera 45
Heren reeks 2
Raeymakers Dirk 53
Dubbeldam Alfred 53
Larose Philippe 53
Heren reeks 1
Matala Mo 50
Vandemeulebroucke Vincent 49
Kips Johan 48
Michielsen Vincent 48
Hopelijk staan er geen fouten over uitslagen in dit verslag,vermits ik er dit keer niet bij was…
Maar voor de winnaars van de nevenprijzen enz., bekijk de foto's , zoals steeds mooi genomen door Sylvia.
Soms zeggen beelden meer dan woorden.
Geniet van het mooie weer en tot volgende speciale wedstrijd
AB