Belangrijk bericht van I-Golf



Group
Beste i-golfer,
 
Veel clubs melden mij dat hun leden de laatste dagen de mails vanuit i-golf niet ontvangen hebben.
De oorzaak hiervan is dat wij deze week genoodzaakt geweest zijn om ons mailsysteem aan te passen.
Wij volgen dit nieuwe mailsysteem nauwgezet op en merken dat de mails wel degelijk verstuurd worden, maar vaak in de spamfolder van de bestemmeling terecht komen.
 
Wat kan men doen om de mails toch opnieuw te ontvangen ?
 
1.
       Ons e-mailadres markeren als veilig als je nog een mail van noreply@i-golf.be hebt:
1.Open uw mailprogramma
2.Open een ouder e-mail bericht van
noreply@i-golf.be of kijk in de folder Ongewenste e-mail of Spam.
3.Klik op "markeren als veilig".  
2.
       Ons e-mailadres toevoegen aan uw contactpersonen:
1.Klik op de knop "Contactpersonen".
2.Klik op de knop "Nieuw".
3.Kies als naam i-golf en voeg het adres
noreply@i-golf.be toe.
3.
       In de meeste mailprogramma’s kan je het adres noreply@i-golf.be ook toevoegen aan de lijst van veilige adressen.
Meestal moet je hiervoor op Instellingen klikken (vaak weergegeven door een sterretje
onbekend ). Vervolgens kan je dan klikken op Vertrouwde adressen of Veilige afzenders en noreply@i-golf.be aan de lijst toevoegen.